دسته‌بندی نشده

انواع گل میخ و کاربرد پرده گیر

گل میخ

گل میخ (پرده گیر) از مهم ترین اکسسوری های پرده

پرده جزوی از ارکان زیبایی یک خانه حساب میشود. یعنی شاید بتوان گفت که پرده در کنار فرش شناسنامه زیبایی یک خانه را نمایان میکنند. با این حال پرده نیاز به پرده گیر و کتیبه و یراق برای رسیدن به اوج زیبایی خود نیاز دارد. ما در آرت ایران علاوه بر معرفی انواع آن ها ، اجناس را برای شما عرضه کرده و با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای شما به فروش میرسانیم.

انواع گل میخ ، از چوبی تا پلاستیکی و کریستالی

با اینکه وجود پرده به طور سرتاسر به منزل و محل کار شما زیبایی میبخشد. اما طراحان داخلی اعتقاد دارند در هنگام خرید پرده علاوه بر طرح و جنس آن به لوازم جانبی نیز دقت کرد. چون به طور مثال در طول روز برای از دست ندادن نور جان بخش خورشید باید پرده هارا کنار زد که این مورد را با یک گل میخ زیبا و هماهنگ با تم پرده به ارمغان آورد. کتیبه و یراق نیز از مواردی هستند که با استفاده از آها زیبایی پرده را چندین برابر کرد . حال صنعت ملزومات پرده به قدری پیشرفت کرده که امروزه شامل تعداد بسیار زیادی گل میخ و پرده گیر هستیم که دارای طرح ها و نقش های مختلف میباشند، بنابراین امروز به بررسی انواع گل میخ ها یا همان پرده گیر میپردازیم

جمع کننده های پرده را به طور کلی میتوان به سه مدل چوبی و پلاستیکی و کریستالی تقسیم بندی کرد. این 3 مدل نیز دارای مدل های مختلفی از جمله مدرن و کلاسیک هستند.

 

اگر که خانه های مدرن و امروزی سلیقه و باب پیسند شماست شما میتوانید با گل میخ های مینیمال و مدرن که چند نمونه از عکسای های آن را در این زیر برایتان قرار دادم ببینید و تم خاص مورد نظر خودتون رو در خانه ی خود پیاده سازی کنید. مدل های جدیدی که از پرده جمع کن ها آمده میتوان به پرده گیر های مگنتی یا گره ای نام برد.

 

 

 

مدل مگنتی

جدید ترین مدل این دسته از ملزومات پرده است که دارای طراحی و جلوه ای خاص می باشد. زیبایی چشم نوازی را به دیزاین منزل شما اضافه می کند. این مدل به گونه ای طراحی شده که مگنت های آن به خوبی کنار هم قرار میگیرند.

گل میخ های کلاسیک

مدلی که نسبتا باب تر هست گل میخ های کلاسیک در طرح های مختلف می باشد که به هر مدل خانه ای و با هر دیزاین و رنگ و بویی خود را وفق می دهد که پیشنهاد ما استفاده از این گل میخ ها است چون در مرور زمان و حتی با عوض کردن پرده زیبایی خود را از دست نمیدهد و از نظر ماندگاری دیرتر شمارا خسته میکند. گل میخ های کلاسیک را میتوانید در سایت ما با کیفیت عالی و طرح ها متنوع ببینید و تهیه کنید

 

محل قرارگیری اصولی پرده جمع کن

جمع کننده های پرده را می توانید هرجایی بنا به سلیقه و خواست خود نصب کنید. اما اصولی ترین جایگاهی که منطقی است قرار بگیرد در راستای میله ی پرده و یک متر بالاتر از سطح زمین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *